alcím

Gyalog Saint Jean Pied de Portból Santiago de Compostelába ... végül az óceánig

2011. augusztus 8., hétfő

Santiago de komposzt

Megjottunk, itt vagyunk. Ime a katedralis:
Arrol, hogy eddig hanyagoltam a blogot kizarolag oszarsaga Galicia tehet. Itt annyira nem divat az internet...
Triacastela ota csak annyit valtozott a helyzet, hogy mindenhol turigrinok vannak, affele turista peregrinok (zarandokok). Alapvetoen minden szallast elszallnak elolunk, szoval tobbnyire tornatermekben tolottuk az ejszakainkat. Sokat esik, sok a kod, imadnivalo :S
Emlitesre melto Portomarin, ahol par napja voltunk. Csodasak a hidjai... egyik alacsonyabb, azon semmi korlat, a hatalmassagoson pedig eppen derekig er. Alapos adrenalinfroccs volt atkelni rajta. Szerettuk azt a varost, ott unnepeltuk Tibi szulinapjat. Kedves kis unneples volt a templom elotti teren... 

Masnap hajnalban a spanyol jardaepiteszeti zsenialitasnak koszonhetoen akkorat estem reggel, hogy ugy is maradhattam volna. De neeem, ugy pordultem, fordultam, kenodtem az aszfalton, hogy megusztam egy horzsolassal. Latvanynak nem volt utolso...

Santiagohoz visszaterve: tudtuk, hogy nem fogja adni, ugyhogy nem is ertem, miert vagyok elkenodve. Utaltam a mai napot, de holnap indulunk a VILAG VEGERE...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése