alcím

Gyalog Saint Jean Pied de Portból Santiago de Compostelába ... végül az óceánig

2011. július 25., hétfő

Mezeta- the end

A mai nappal veget ert a Mezetanak becezett nagy pusztasag, a Tierra de Campost. Utunk holnaptol a Montes de Leon hegylancon halad tovabb...
Tul vagyunk a 400. kilometeren. Itt/ott faj, de egyebkent jol vagyunk. A bacsinak mellettem olyan labszaga van, hogy egyszeruen nem megy a blogiras... bocsanat.
Tegnap egy meno kis donativos szallason voltunk. Kozos vacsorat a zarandokok egyutt keszitik es fogyasztjak el, majd minden orszag enekel a maga nyelven. A legutobbi Erik a szolot hatrahagyva tegnap a Hej Vargane kaposztat foz volt a meno. Kesobb kozos naplemente nezes, kiserve hegeduvel az egyik zarandok jovoltabol. Igazan hangulatos kis nap volt. Leszamitva a rettegest az uj lengyel baratainktol, akikkel Csabi baratkozott, en nem kulonosebben... Aztan megmutattak mi kinjuk van. A srac tele van voros csipesekkel, es vakarozik allandoan. Na EZ tuti a poloska. Remenykedtunk, hogy nem kerultunk kozos szobaba... egyre erosebb a bogar-para, es egyre tobb emberen vannak piros pottyok. En alig aludtam ejjel, mert nyakig vagyok a halozsakban, allitolag igy kell vedekezni, majd megvadultam, olyan melegem volt, izzadtam stb., es megis lett rajtam nehany ismeretlen eredetu pottyocske.
Holnap nagycvaros- Leon kovetkezik. Ez csupa jot jelent a zarandoknak: patika- vazelin forever, supermercadok halmaza, olcso finomsagok, es turista let... szeretni fogjuk. Hamarosan ujra dimbes-dombos lesz a taj.
Meg mindig nem szereztem toltot a fenykepezomnek, de a remeny hal meg utoljara...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése